Pályázatok

  •  

    Határtalanul! program

    A Határtalanul! program célja a magyar-magyar kapcsolatok építése, személyes kapcsolatok kialakítása, elmélyítése. A program a nemzetpolitikai célt fordítja le konkrét tapasztalatokra, azaz a Határtalanul! a nemzeti összetartozás operatív programja.

    A program keretében magyarországi iskolák tanulói az állam támogatásával osztálykiránduláson vesznek részt a szomszédos országok magyarlakta területein, így személyes tapasztalásokat szereznek a külhoni magyarságról.

    A pécsi Szent Mór Iskolaközpont által elnyert pályázatokkal kapcsolatos információk, beszámolók

    HAT-KP-1-2021/1-00435
    Kirándulás a balladák és mondák nyomában Dévától Nagyváradig 7.b és 7.c
    2022.05.31. – 2022.06.03.

    HAT-KP-1-2021/1-000654
    Vártúra a Felvidéken – Tanulmányi kirándulás 7.a
    2022.05.31. – 2022.06.04.
    Vártúra a Felvidéken – előkészítő szakasz
    Vártúra a Felvidéken – értékelő szakasz

    HAT-19-03-0334
    Nyugat-felvidéki vártúra 12.g
    2019. szeptember 18-22.
    Az útiterv – cikk a honlapon
    Felvidéki vártúra – 12.g – a tanulók által készített video-összeállítás
    Felvidéki vártúra diákszemmel – beszámoló az utazásról

  • TÁMOP = „Komplex mozgásprogramok megvalósítása a Szent Mór Iskolaközpontban”

    BIP = Bázisikolai Program

    KEOP – pályázat: “Szent Mór Iskolaközpont energetikai korszerűsítése”

    Aktív Iskola Program

  • 2022

    EKCP-KP-1-2022/3-000434-VAL-ELS/001
    Együtt Istennel program
    2022.05.06-08.
    Liptód

    A Szent Mór Iskolaközpont fiataljai számára május 6-8-án tartottuk meg az „Együtt Istennel” című lelki hétvégét, melyet a EKCP-KP-1-2022/3-000434-VAL-ELS/001 pályázati támogatás felhasználásával sikerült megvalósítanunk. Helyszínünk a Baranya megyei Liptód település volt, Mohácstól nem messze. A kényelmes és tiszta Markesz házban lettünk elszállásolva és a szállásadónk falusi konyhájának bőséges és ízletes ételeit fogyaszthattuk.
    Az együttlétünk elsődleges célja a katolikus értékrenden alapuló élményszerzés, közösségépítés, és a jövőbeli közösségeink vezetőinek kiválasztása és meghívása volt. A táborban 28 fiatal és két vezető vett részt. A csoportot négy kis csapatra osztottuk, melyek egyenként 7-7 főből álltak. A program péntek este egy közös ismerkedési, bizalomerősítő tábortüzes programmal kezdődött. A rövid bemutatkozás után mindenki megfogalmazhatta, hogy miért van itt, mit vár az együttléttől.
    Első éjszaka egy interaktív csapatjátékkal kezdtünk, a falusi bújócskával. Másnap délelőtt szokatlanul szép és meleg idő fogadott bennünket, ezért több külsős programot is meg tudtunk rendezni. Volt rókavadászat, nagyon izgalmas röplabdázás, lövészet és érmekereső versenyis. Mindezek mellett megtekintettük a helyi templomot, ahol közös igeliturgián és lelki programon vettünk részt, melynek témája a küldés és a küldetés volt. A nap folyamán még egy érdekes, speciális témájú ( az empátia) activity-t is játszottunk. Vasárnap mindenki elmondhatta, hogy hogyan telt a program, milyen élményeket és lelki tartalmakat visz magával.

    Reméljük,hogy lesz folytatása mindennek!

    —————————————————————————————————————————

    Korábbi projektek

     

     

    Energetikai korszerűsítés

    —————————————————-

    Projekt hosszúkép

    Természettudománytól a kortárs művészetekig, az alkotástól a bemutatásig
    című  projekt keretén belül tehetséges tanulóink egy 120 órás képzés során  sokszínű  tehetségfejlesztő  foglalkozásokon vettek részt, mely az  alábbi programokat foglalta magába: a JPM Természettudományi Osztály foglalkoztató termének, a Tücsök terem falfestményeinek elkészítése, iskolai alkotó műhelyfoglalkozások, digitális műhely, JPM Művészettörténeti Osztálya  és a Ludwig Múzeum múzeumpedagógiai foglakozásai, valamint alkotónapok és kerekasztal beszélgetések. A tanulók a szakvezetők irányításával és segítségével közösen vitték végig az egész folyamatot a tervezéstől, az alkotófolyamaton és a munkák digitalizálásán keresztül a teljes bemutatásig, a kiállítások, rendezvények megszervezéséig és lebonyolításáig. A programban résztvevő növendékeink olyan szakmai kapcsolatokat építettek ki, melyek megkönnyítik jövőbeni szakmában történő érvényesülésüket.  Ezen felül a Szent Mór Iskolaközpont Alapfokú Művészeti Iskolája is szoros szakmai együttműködést épített ki a fent említett partnerekkel.

    A projekt összefoglalása FILM formájában

     

  • Pannon Filharmonikusok ötletpályázata

    Pályázati Felhívás nyelvtanulók részére a Matheidesz Mária Minőségi Díj elnyerésére 2016.

    “Tanárságból jeles!” – pályázati felhívás középiskolások számára

    KULTarcok – Művészi selfie fotópályázat

    Lásd, amit hallasz – A Budapesti Fesztiválzenekar filmes pályázata

  • Pannon Filharmonikusok ötletpályázata

    „A Digitális világ tanára” pályázat